25 apríla 2006

Haiku 1 - 3

3 haiku

1.

Zo sna ma budí
pískanie v ľavom uchu.
Môj slimák píska.

2.

Moderátorka
rozhadzuje rukami.
Stále ich má dosť.

3.

Nedokončená
úloha čaká na mňa.
Ja čakám za ňou.

Poslať na vybrali.sme.sk Poslať na vybrali.sme.sk

1 komentár:

Maroško vraví...

Prenesené komentáre z pôvodného blogu (7):
.....................................................

ostrovanka
vraví...
prepac, boli tam chyby, spravne to znie takto:

len prednedavnom som sa dozvedela, co je haiku... neviem posudit tie/to tvoje,
no intuitivne citim, ze je to dobre...
26 apríl, 2006 12:01

maroško vraví...

Ja to zatiaľ tiež cítim viac-menej intuitívne. Hádam ma intuícia nesklame.
26 apríl, 2006 12:37

et007 vraví...
Moderátorka
rozhadzuje rukami.
Stále ich má dosť.

Toto je super, konečne niekto vyjadril to, čo ma pri moderátorkách marki už dlho
privádza do zúrivého smiechu. A dokonca v haiku... Túto adresu si musím
zapamätať.
26 apríl, 2006 13:59

maroško vraví...
wabt: ak si zapamätáš, budem rád. Môžeš pre istotu i zapísať :-)
26 apríl, 2006 14:08

bubu vraví...
Takéto veršovanky sú mi blízke :o)
26 apríl, 2006 16:28

romanticka vraví...
Toto je skvelé.
Najviac sa mi páčila tá úloha.
27 apríl, 2006 09:17

maroško vraví...
romantička: aspoň niekomu! Lebo mne sa tá (taká) úloha teda vôbec
nepáči... :-)
27 apríl, 2006 09:50
.....................................................

 

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 License.