27 apríla 2006

Ráno v autobuse

Keby nebolo žiadne keby...
Nohy, čo končia kdesi v nebi.
Oči jak mandle od ucha k uchu.
Photoshop... File... Save as... A mám to v suchu.

Poslať na vybrali.sme.sk Poslať na vybrali.sme.sk

1 komentár:

Maroško vraví...

Prenesené komentáre z pôvodného blogu (9):
.....................................................
germa vraví...
až do prvého dažďa,
jeden sa ani nenazdá...
28 apríl, 2006 07:58

maroško vraví...
germa: tak to ma ani nenapadlo... :D
28 apríl, 2006 08:59

germa vraví...
maroško, keď mňa napadajú len samé blbiny... :-(
28 apríl, 2006 11:01


ostrovanka
vraví...
keby nebolo keby
boli by sme v nebi?
pýtajú sa nielen deti
skús to, možno odpoviem ti
28 apríl, 2006 11:08

maroško vraví...
ostrovanka:

Tak sa teda pýtam: čo by bolo
keby bolo v nebi menej volov?

Možno sa ti ani nezačká,
keďže je to len rečnícka otázka.
28 apríl, 2006 12:19


ostrovanka
vraví...
v nebi voly?
ach, to bolí
keď je to tak
škoda voliť :)
28 apríl, 2006 13:06

bubu vraví...
Ak sú v nebi už aj voly,
ja sa zavriem do stodoly.
Moja prázdna peňaženka
v kostole viac nezacengá.
Založím si vlastný raj,
hore hrozí výpredaj.
Spravodliví, každá noha,
pozveme aj pána boha.
28 apríl, 2006 23:11

maroško vraví...
Milé dámy! Ďakujem vám za podnetné a duchaplné príspevky k mojej rannej
ceste autobusom. Ani som netušil, že sporostredkovanie malého zážitku z MHD môže
priniesť takú bohatú odozvu. Ak chcem zachovať tento trend, buď predám auto,
alebo začnem brať stopárky...
29 apríl, 2006 00:06

et007 vraví...
Píšem, škrtám, verše nemám. Dávam tomu stop. Najlepší bol Photoshop..
29 apríl, 2006 08:20
.....................................................

 

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 License.