25 apríla 2006

Vitajte, ja vítam tiež

Vitajte a zaraďte sa!
Napíšte mi, ak vás zlostím.
Nech viem, že ste z mäsa, z kostí.
Moje srdce bude plesať.

Poslať na vybrali.sme.sk Poslať na vybrali.sme.sk

1 komentár:

Maroško vraví...

Prenesené komentáre z pôvodného blogu (6):
.....................................................
germa vraví...
nie som ryža ani mak,
čo som, neviem povedať,
a ďalej neviem pokračovať, bééééééééééé

25 apríl, 2006 22:03

maroško vraví...
germa:
Asi nebudeš ani ryba, ani rak. Asi ani žiaden vták. Hlavne že si verná svojmu menu germa!
25 apríl, 2006 22:10


ostrovanka
vraví...

maroško, si prekvapivo dobrý :)
takže tu je moja vizitka :)

SOM

som dieťa
čo sa naťahuje za mesiacom a neverí mame
som rojko
ktorý plače, keď spoznáva nespoznané
som stroskotanec
čo v mori zrady márne prosí o záchranu
som blázon
čo stále verí v nehu, v lásku
obojstrannú

26 apríl, 2006 09:54

maroško vraví...
ostrovanka: som hlboko a vysoko poctený. Ak to môžem zobrať z tej humornejšej stránky, mňa už nedokáže nič prekvapiť. Ani ja sám...:-) V každom prípade ďakujem za privítanie i za krásnu vizitku.

26 apríl, 2006 10:12

bubu vraví...
A ja neviem veršovať bééé :o(
Sľubujem, že sa naučím a potom ti tu zaspamujem celú stránku :o)

26 apríl, 2006 16:30

maroško vraví...
bubu: však ani ja! Len to nevydávam za svoju slabinu... A s tým spamovaním sa ti to podarilo hneď na prvýkrát! Môj antivírový program tvoj odkaz kvôli slovu 'spam' odchytil a vymazal :-) Som zvedavý, či túto správu nebudem musieť tiež vyťahovať z koša...

26 apríl, 2006 22:31
.....................................................

 

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 License.