16 júna 2006

Dedičstvo, alebo kurvanoha, migréna!

Niekto zdedí majetky, niekto dom, niekto veľké latifundie. Niekto veľké bankové konto, iný aspoň obrovský talent. Ja som zdedil migrénu.

Poviem vám, to je dedičstvo za všetky prachy! Chýba vám ako hluchému husle a ešte za to musíte platiť aj daň. A pritom ani neviete, kedy príde daňová kontrola.

Neviem, kam až siahajú korene tohto nášho rodinného zlata. Mojím priamym predchodcom v prvom rade je moja mama. Ona to zdedila po svojom otcovi. Ešte si pamätám dedka, ako si ľahol na dvore pod orech, keď to naňho prišlo, dal si mokrú vreckovku na čelo a čakal, kým to neodíde. Len ten orech mám trochu od ruky a ľahať pred panelákom pod brezu do trávy plnej psích hovienok tiež nie je bohvie čo. Tak väčšinou to pretrpím, lebo odmietam pchať do hlavy všelijaké pochybné lisované chemikálie. Sám neviem poriadne, čo v hlave mám, tak si ešte nebudem situáciu zhoršovať tabletkami neznámeho pôvodu...

Ja som teda zaplatil daň za posledné zdaňovacie obdobie v stredu. Ako hovorím, tabletky nezvyknem brať, iba pod nátlakom a v ohrození života, ale predvčerom asi bola taká situácia. Žiadny orech ani breza nablízku, a tak som podľahol našej asistentke a zobral som si od nej jeden Panadol Ultra. Nezabral, tak som zjedol o hodinu druhý. Nevyzeralo to nádejne, aby som dokázal zmysluplne vzdorovať nášmu austrálskemu lektorovi angličtiny Mikovi, tak som ho nechal pozdraviť (hihi! - (nečítať hajhaj!), chorý pozdravuje zdravého :-)) a proti svojim zvyklostiam som prvý opustil pracovisko. Doma som zaľahol a spal a spal.

Kurvanoha, migréna!

Týmto sa teda ospravedlňujem všetkým, ktorých som z toho dôvodu nechal bez odpovedí na ich maily, správy a odkazy. Včera som musel doháňať pracovné resty, dnes sú na rade aj tie súkromné. Tak mi prepáčte, priatelia, hlavne ostrovanka, Boris, Lidka i ďalší nemenovaní.

Dúfam, že som daň zaplatil aspoň na rok dopredu a ďalšie zdaňovacie obdobie bude ku mne o niečo milosrdnejšie.

Poslať na vybrali.sme.sk Poslať na vybrali.sme.sk

1 komentár:

Maroško vraví...

Prenesené komentáre z pôvodného blogu (14):
.....................................................
germa vraví...
to ti fakt nezávidím a pýtam sa: "PREčO VžDY MUSíME PODEDIť TO NAJHORšIE?!"
16 jún, 2006 12:18

boris vraví...
Vždy? Ale, voľakedy som hlásal: všetko, čo je vo mne zlé, mám po rodičoch,
všetko dobré - od seba...
:o)Bol som nešťastný - ako z roka na rok pozorujem, stále viac a viac, vo svojom
správaní to, čo som nemal rád u nich.
Asi som sa mýlil, to dobré nevyčnieva a tak sa jedujem, len na to zlé a neviem
oceniť to dobré, ak nejaké , je.../dobre som to pomotal.../
16 jún, 2006 12:31

mia vraví...
maroško, ja mám doma okrem mokrej vreckovky aj ten orech, aj tak nič
nepomáha...len prečkať.
poznám ten zúfalý pocit..niet nám čo závidieť :)
16 jún, 2006 16:53

elisabeth vraví...
jemine, to mas super, ze len raz rocne ......ja platim tuto dan viacmenej
mesacne....
a tych brufenov, co som pohltala...
az na to, ze ja som v rodine prva - dedit budu potomkovia.
16 jún, 2006 17:37

Maroško
vraví...
elisabeth: čoby len raz ročne! Raz ročne je to na umretie! Neviem, či ma tvoje slová škodoradostne povzbudia do väčšieho entuziazmu pri užívaní tohto
dedičstva, ale cítim s tebou... Ja viem, aké to je... :-)
16 jún, 2006 17:48

ostrovanka
vraví...
poznam... u nsa sa to dedi po praslici :)))
zdedila som to od svojej mamy a ona od svojej mamy, viem, ze moja stara mama
hovorievala, ze hlavu bolela aj jej starku, hlava boli aj moju dceru, ak spravne
pocitam je to uz 6 generacii... to je dedicstvo :)))

marosko, dakujem, ak neplnis sluby len raz do roka, si uplne genialny :))))
16 jún, 2006 17:48

et007 vraví...
Keď tak čítam vaše komentáre, som úplný vyvrhel, lebo hlava ma bolí len po
poriadnej opici... A tá sa mi už dlšie vyhýba. Nuž, čo dodať, iba Guten tag!
17 jún, 2006 09:13

Blanka vraví...

Jáááááááááj, hypochondri.:-)
17 jún, 2006 22:32

et007
vraví...
maroško, už sa to začína podobať... Ja to lepšie, myslím titulná stránka.
Možno budem mať záujem o licenciu...
22 jún, 2006 21:10

Maroško
vraví...
wabt: toto je len prvý funkčný medzistav. Výsledok má vyzerať ešte
trochu ináč. Ak sa ti to potom bude páčiť, kľudne sa ohlás.
23 jún, 2006 06:55

karamelka
vraví...
migrena je neprijemna vec, ale predstav si, ze by si dosal aj hemoroidy,
krcove zily, ploche nohy, krive zuby, rednuce vlasy, deravu hlavu a taky ten
nepritomne debilny vyraz v ksichte,

pozitivne myslenie mi vravi, bud rad, ze si rad:)
18 júl, 2006 21:17

Maroško
vraví...
karamelka: ja netvrdím, že to ostatné nemám. Spomenul som len tú
najpublikovanejšiu vec... Myslím pozitívne :-)
19 júl, 2006 07:00

bubu vraví...
blbá hlava bolí dlho a poriadne...
hovoril kedysi môj otec :-)
ale keď teba len raz za rok...už viem, si génius.
Chceš sa so mnou kamarátiť?
Budem mať za kamaráta génia.
11 august, 2006 11:48

Maroško
vraví...
bubu: ta ňe?! Každý, kto zdieľa tvoj názor, je mojím kamarátom :-)
11 august, 2006 12:04
.....................................................

 

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 License.