30 decembra 2006

Rekapitulácia, alebo Len aby sa nezabudlo!

Niekedy sa zadarí aj neplánovane stvoriť niečo zmysluplné. Napríklad ako diskusný príspevok k cudziemu článku. Pár takých svetlých chvíľ ma v uplynulom roku postretlo, keď sa mi bez prípravy, neplánovane, takpovediac od pása podarilo napísať celkom vydarené epigramy. A pretože si myslím, že niektoré z týchto príspevkov dosahujú schopnosť samostatnej výpovede aj mimo rámca pôvodnej diskusie, v ktorej vznikli, pripisujem si za nich vrúbok na pomyselnú pažbu mojej klávesnice a dávam im týmto priestor v samostatnom článku. Lebo aj za nimi som schovaný malý ja.

Ďakujem týmto Maximovi, Ostrovanke a Silviah za inšpiráciu a prajem im, ale i ďalším nemenovaným v budúcom roku ešte veľa podobných inšpiratívnych článkov!

Vianočné trendy

Na Vianoce písať ódy -
to už dávno vyšlo z módy!

Dnes sú trendy inakšie:
čím viac - väčšie - najdrahšie!

23.12.2006
Maxim: Vianočná


Pri zmysloch o zmysloch

Keď si niekto čas od času
zažartovať zmyslí,
dobre padne niekedy mať
zmysel pre nezmysly.

Horší je však prípad vtedy,
keď si niekto sprostý
navrch všetých zmyslov stavia
zmysel zmyselnosti.

13.11.2006
Ostrovanka: Pokus o epigramy


Pud sebazáchovy

Ten, kto chce zobať,
musí ma bozať!

2.11.2006
Maxim: Máte ma za vola?


Krátko z blogu

Máme svoje dni aj dníčky.
Výdaje aj príjem.
Ja tiež myslím poeticky,
ale prózu žijem.

21.7.2006
Silviah: Vraj kedy...
(Tento epigram je kvôli úplnosti uverejnený teraz podruhýkrát. Prvýkrát bol uverejnený 11.11.2006 v článku Krátko zo života I)

Poslať na vybrali.sme.sk Poslať na vybrali.sme.sk

5 x komentované:

Anonymný vraví...

marosko, veľa inšpirácie v roku 2007 aj tebe a k tomu samozrejme mnoho jedla a pitia, lebo ako povedala Karin, nič nie je horšie ako byť hladný a triezvy :)

Anonymný vraví...

Pridavam sa s prianim Silvestrovskej euforie a Novorocneho brufenu :D

Pustovníčka vraví...

Marosko, vela inspiracii v Novom roku, a nielen na blogu :-)

germa vraví...

maroško, nech ti to v roku 2007 len tak sype

Anonymný vraví...

Mily Marosko, zelam ti do Noveho roka vela zdravia, invencie a humoru :)

 

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 License.