27 decembra 2006

Vianočné haiku (17 - 19)

Krátke haiku - postrehy z vianočnej atmosféry.

***

17.

Pes priviazaný
o vianočnú jedličku
Pán nakupuje.

***

18.

Stromček už svieti,
darčeky ležia v skrini.
Čakám na syna.

***

19.

Sídlisko žiari
ako vianočný stromček.
Len na Vianoce.

***

Poslať na vybrali.sme.sk Poslať na vybrali.sme.sk

6 x komentované:

motýľ vraví...

nenasiel som haiky 1 - 16. zle som hladal?

baobab vraví...

Tie haiku majú ozaj niečo do seba...
darí sa Ti, Maroško.
Do nového roku všetko dobré a aby Ti pero nevyschlo:-)

Anonymný vraví...

Pod stromcekom
Betlehem z Playmobilu
a ze vraj nemame
blahobyt

ostrovanka vraví...

Nie je to haiku, maroško...len verše...

Len pokrčený papier
a zopár holých viet.
Pri stole už len ticho.
Vianoce slávi... Svet.

Maroško vraví...

motýľ: v pravom stĺpci blogu mám časť "Rubriky". Štvrtá zhora je "Haiku". Klikni na ňu a na obrazovku dostaneš všetky haiku na mojom blogu. Alebo ten istý link na rubriku, do ktorej je zaradený článok, je v pätke každého článku. V tomto prípade asi tak 2 cm nad Tvojím komentom :-)

baobab: ďakujem za želanie, ale do nového roku ešte bude príležitosť (ak môžem prezradiť). Môžem.

elisabeth: jasné, že máme! Len ho nedeklarujeme, Ako voľakedy na colnici...

ostrovanka: Ďakujem za tie holé vety. Niekedy povie viac jedna holá veta, ako desať rozvitých.

w-abt vraví...

maroško, napadla ma len takáááto hlúposť v haiku:

Hmla padá na zem
Obzor zakrýva mlieko
Stále nesneží

je to fakt, je tak,
končí rok,
nech žije kráľ...!

 

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 License.