23 mája 2007

Domáci zverinec II


Život je pohyb. Všetko sa vyvíja, zvieratá sa rozmnožujú. Aj tie v mojom zverinci. Musel som im preto zriadiť nový výbeh. Zákonite sa vyvíja aj to zviera vo mne. Mobilis in mobili. Budem preto rád, ak pridáte pár postrehov z krotenia domácich zvierat aj vy. A teraz hor sa na domáce safari!





Domáci zverinec II


CHAMELEÓN

Pohotovo mení farby podľa prostredia.
„Ten je veľmi adaptívny!“ – jedni povedia.
A tí druhí kričia zase z plných síl:
„Ten sa teda ale krásne vyfarbil!“


VLK

Aj vlk sa najedol,
aj ovca je celá.
Padlo však za obeť
miesto ovce – teľa!


VÔL

Zabudol vôl, že teľaťom bol.
Býkovi to však vytknúť nemôžeme.
Aj muž si často masku vola dáva.
Pritom však myslí len na rozmnoženie.


LEV II

Tak ako lev si leví podiel žiada,
človeka levia opantala vláda.
Spravidla každý šéf je ako lev smelý:
bije sa urputne – no len o podiely.

Poslať na vybrali.sme.sk Poslať na vybrali.sme.sk

8 x komentované:

Blueska vraví...

skvelé a trefné ako vždy!

Maroško vraví...

Obávam sa, že až príliš. Dokonca možno až tak, že čitatelia sa bránia reakciám v obave z obvinenia zo syndrómu trafenej husi... :-(
Ďakujem za trefnú reakciu. :-)

Silviah vraví...

:-))) Ten "syndróm trafenej husi" sa mi páči najviac. Ale aj ten "vôl len kvôli rozmnožovaniu" nie je na zahodenie. :-)
Nuž a tí ostatní - tradične reálne trefné...

sas vraví...

ty brdo :)... tieto tvoje zvieracie postrehy zo sveta ludi nemaju chybu..
To vsetko 100% sedi, mudry Ezop :))

Maroško vraví...

silviah
Aby som teda zdvojnásobil počet diskusných príspevkov, musím sa aj Tebe zvlášť poďakovať. Čo už narobím, keď viem tak mieriť...? A keď ma muníciou zadarmo zásobuje každodenný život...?

Maroško vraví...

sasanka
Keď chcem, aby si sa na môj blog ešte vrátila, aj tebe musím dať za pravdu to prirovnanie k Ezopovi. :-)
Tiež mávam chvíle, kedy si myslím, že sa naňho podobám. Som takisto škaredý a cítim sa často ako otrok...

murphy vraví...

veľa šéfov je sťa žaba na prameni,
sedia na ňom netušiac,
ako sa všetko zákonite mení...

Maroško vraví...

Milá murphy, veľká vďaka!
Tá predstava ma až ľaká.

 

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 License.