10 júna 2007

Vredy zdravovedy II


Lekári mi určite dajú za pravdu, že správna diagnóza je predpokladom úspešného vyliečenia. Ja síce nie som lekárom, ale pre vlastné potreby si stanovujem diagnózy ľudí, s ktorými sa stretávam. Nie, nehrám sa na amatérskeho, či ľudového liečiteľa. Moje diagnózy sa týkajú skôr oblasti emocionálnej a spoločenskej. Niektoré z nich dnes ponúkam i vám. Možno niekto z vás pozná na niektorú z nich liek.



Vredy zdravovedy II

NESCHOPNOSŤ

"Jožo je hlupák, chruňo a idiot.
A neschopný je navyše.
Denne s ním robím - ide mi o život!
No on sa vždycky vylíže."

Šéf na mňa zagánil ponad rám hrubých skiel,
hlas sa mu tajomným a veľkým strachom chvel:
"Jožo že je vraj neschopný? Ba kieho!
Veď ten je schopný všetkého!"


OBEZITA

Na to, aby človek schudol,
stačí zhodiť len pár pudov!


ŠKUĽAVOSŤ

Škuľavosť mu dala postup v kariére.
Otvorila pred ním zatvorené dvere.
Na človeka hľadiac - a to necigánim! -
videl hneď aj všetkých, ktorí stáli za ním!


HRBATOSŤ

Koľkí sa na tejto diagnóze scelia,
pomastia si bruchá!
Hrbatosť nie je, žiaľ, len chorobou tela,
ale už aj ducha!


MÄKNUTIE MOZGU

Pravda, ktorej možno ani
mnohí veriť nebudú:

Aj mäknutie mozgu býva
tvrdou ranou osudu!

Poslať na vybrali.sme.sk Poslať na vybrali.sme.sk

4 x komentované:

baobab vraví...

Hoci nie si lekár, diagnózy máš presné...Skvelé!

pepe vraví...

veru ano...

Coy vraví...

Pobavila som sa :)

palculienka vraví...

len, ze som sa zastavila a zdiagnostikovala som to tu, je to nàdejné, liecba nebude potrebnà :))

 

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 License.