16 januára 2009

EÚRADY


A je to tu! Sme v EÚ, máme Euro, dokonca sme zažili aj rady na Euro! Divné? Na Slovensku je možné všetko. Aj spojenie EÚ - ÚRADY - RADY - EUR - A DY... a dyk... a všeličo ďalšie dokopy.

((E)Ú)RADY

KOMU ČESŤ, TOMU ČESŤ

My sme mali prví nápad.
Výrobok mal prvý západ.


O VYBAVOVANÍ

Aby sa TO mohlo stať,
museli sa spolu sťať!


O ŽOBRÁKOCH NA ÚRADE

Úradník je víťaz,
stránka len žobrák bosý:

"Povedz mi, čo pýtaš
a ja ti poviem, kto si!"


GLOBÁLNE OTEPĽOVANIE

Pohli sa ľady byrokracie húfne.
Z každého už tenký pramienok vyviera.
A keď sa celkom rozpustia, potom stúpne
európske more... o more papiera.

Poslať na vybrali.sme.sk Poslať na vybrali.sme.sk

9 x komentované:

Silviah vraví...

Nemám fantáziu. Neviem nájsť primerané a pritom neopakujúce sa slová. Tak sa budem opakovať: Je to parádne. Kurnik, Maroško, kam na to všetko chodíš? (Ja viem, do EÚ - na Slovensko, ale takto to spracovať...)
:-)

Maroško vraví...

Kurnik, Silviah, si prvá a dovolím si aj prorokovať aj jedna z mála, ktorá si to všimla... :-) Ďakujem a som rád, že sa páčilo.

baobab vraví...

Maroško, nenadbiehaj babám.Aj baobaba si to všimla:-)

Maroško vraví...

Baobab, nebuď baobaba! To už radšej bohababa! Tak by som ti nadbiehal ešte viac... :-)

germa vraví...

jéj, skvelé :)

Blueska vraví...

Maroško, Ty si bol tuším u nás v robote :o)

Maroško vraví...

blueska: Bol, ale Teba som tam nevidel...

Jara Hribiková vraví...

Som eúrada, že sa po čase vraciam k svojim obľúbeným. Keď budem veľká aj ja s tak naučím...

Maroško vraví...

bubu:
...naučíš sa úradníčiť? Alebo ako to kedysi dávno napísal Ľ.Feldek "úrad ničiť"...? ;-)

 

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 License.