11 novembra 2006

Krátko zo života I

Dnes som dal dokopy krátke postrehy z ulice, ktoré som dlho zbieral a ešte dlhšie formoval do prijateľnej konečnej podoby. Dúfam, že vo vás budú rezonovať aspoň toľko, koľko mi trvalo ich napísanie.

Krátko o sľuboch

Na schôdzi volal po kritike
sľubujúc zmeny v politike:
„Vítaný každý príchodzí!“
Kritikov volal po schôdzi...


Krátko o symbióze

Autori sa strachom trasú
pred kritikmi, čo vždy klamú.
Oni robia svoju prácu
- autor šetrí za reklamu!

Krátko o posledných veciach

Zbytočné sú všetky veci,
len ak nejde o poldeci!

Krátko z blogu
(Epigram napísaný do diskusie k článku Silviah)

Máme svoje dni aj dníčky.
Výdaje aj príjem.
Ja tiež myslím poeticky,
ale prózu žijem.

Poslať na vybrali.sme.sk Poslať na vybrali.sme.sk

8 x komentované:

w-abt vraví...

Máme svoje sny a sníčky...

baobab vraví...

Prima... stále tvrdím, že najťažšie sa tvoria epigramy... Tebe sa to už dlhšie darí...

ostrovanka vraví...

marosko, neviem pisat epigramy... tak pridavam len toto

najradsej rozumy dava
uplne najprazdnejsia hlava

Maroško vraví...

ostrovanka: ha! Veď je to výborný aforizmus! Je jedno, ako sa volá to, čo robíme, keď to robíme dobre. Ty píšeš svoje veci s citom a tak, ako by som zase ja nevedel.

maxim vraví...

Nikdy,nikde,v ničom
nežeň pravdu bičom
nie je to nič platné
len kurevsky sa zatne

maroško, prepáč, ale neodolal som...

Maroško vraví...

maxim: prepáčim, poslúž si aj inokedy...
Posledný verš by som kvôli rytmu upravil takto: "ja somár sa zatne".

Maroško vraví...

Ja somár! Malo byť "jak somár sa zatne"...

Silviah vraví...

inšpirácia letí zas,
len škoda, že na ňu nie je čas...

 

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 License.