16 júla 2007

Leto


Také leto nepamätajú ani starí ľudia. A podľa predpovedí počasia to vyzerá, že padnú také dlhoročné rekordy, že sa konečne aj my na staré kolená budeme môcť pochváliť svojim vnúčatám: "Jáj, deti moje, za mojich mladých čias - to boli letá!"

Ak tie horúčavy prežijeme.


LETO


Slonie uši leta plieskajú
po tvárach prepotených chodcov
Ihličky podpätkov vnikajú
pod chorú kožu chodníka

Na konci jazyka visí ťažký smäd

A jazyk leta visí po kolená žien
Čas keď som všetkým ženám neverný
(Never mi)

Na smrť mĺkvi muži zmývajú
prach z dýchacích ciest
až sa im z huby práši

Technické služby leta fungujú bezchybne

Potom jeden po druhom
(teraz už naprázdno)
vyvracajú hlavy dozadu
a s radostnou správou sa rozchádzajú domov

OkO
neba
zosmutnelo

Poslať na vybrali.sme.sk Poslať na vybrali.sme.sk

3 x komentované:

Silviah vraví...

O.K. (skoro ako karma + na sme).
Tie obrazy sú geniálne.

w-abt vraví...

pamätám si jedno podobné leto, bolo to už asi (presne) veľmi dávno, kráčal som po prešovskom chodníku s jedným pivom vnútri, v hroznej horúčave, keď spoza rohu vykročil opitý major so šnúrami a dal mi zápis do knižky pre rozopnutú blúzu a čiapku za opaskom... a bolo mi to v tej spare úplne fuk.

inak podobné + ako silvia...

Coy vraví...

Len aby do doby, ked budeme mat tie vnucence neboli taketo teploty uplne bezne.

 

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 License.