29 novembra 2006

Kandidátka

Tento článoček nemá byť v žiadnom prípade príspevkom do predvolebnej kampane. Pôvodne nemal byť vôbec nijaký príspevok. Ale keď sa v posledných dňoch na mňa pri vyberaní poštovej schránky vždy vyvalia známe i neznáme tváre, večne sa usmievajúce a večne niečo sľubujúce, vyvinulo sa to samovoľne nejako ináč. Nechal som sa trocha uniesť fantáziou a čo-to som nadsadil a domyslel. Predstavil som si ako kandidátku na nadchádzajúce komunálne voľby podnikateľku v jednom z najstarších remesiel so všetkými súvislosťami, ktoré by ako správna podnikateľka vo volebnej kampani iste využila. Skrátka - predstavil som si politickú prostitútku. Možno aj politickú kurvu.

Vy sa však nenechajte uniesť a radšej si nič nedomýšľajte. Radšej sa so mnou smejte, alebo plačte.

Len pre poriadok dodávam, že podobnosť so skutočne žijúcimi osobami je čisto náhodná. I keď vôbec nie vylúčená.

Kandidátka

Všetci chcú byť vyvolení,
ani jeden vyvalený.
Iba jedna kandidátka
necháva si zadné vrátka.

A súc zatiaľ nezvolená
agituje rozvalená.
Agituje usilovne,
ručne-stručne, ba i slovne.

Jazykové obraty má
skvostné ako žiadna iná!
Pokúša sa zničiť takto
súperiacich kandidátov.

Jej voličská základňa je
veľká ako všetky kraje.
Politickí kandidáti
robia biele vlajky z gatí.

Vzdávajú sa radi dáme,
čo sa rada v páse láme.
Jazykovo vybavená
agituje na kolenách.

A čo, keď aj nezvolia ju?
Ráno si dá rožok k čaju
a podnikať bude smelo
s ešte väčšou klientelou.



Poslať na vybrali.sme.sk Poslať na vybrali.sme.sk

8 x komentované:

Anonymný vraví...

ja som si vždy naivne myslela, že kandidujú len (politické) kurvy

Anonymný vraví...

ako hovori stara mudrost - prostitutka je zamestnanie, kurva je povaha :D

sas vraví...

hehe, zaujimave, ze vacsinu ludí napadne tato asociacia, v suvislosti s politickymi kandidujucimi ...eee... no ved tymi, ako si to vravel.
ved ma chyta zufalstvo, ze to tak ostane naveky v tejto krajine prostitutskej? alebo to vsade na svete?

Anonymný vraví...

Ja iba, ze moralka nie je iba medzi nohami:) Kamaratko:)

Maroško vraví...

germa: asi nie, pretože proti komu by potom celý čas brojili...?
elisabeth: v niektorých prípadoch dôjde k vzácnemu zjednoteniu :-)
sasanka: kto mlčí, ten svedčí. Treba sa ozývať. Asi niet inej cesty.
kamarátko: máš pravdu, niekto ju má v zuboch, niekto za ušami. Ale o všetkom naraz sa písať nedá. Dnes o tom, zajtra o inom...

baobab vraví...

Političky boli vždycky
jazykovo zdatné...
Čím sa líšia od tej kurvy?
Pracujú za štátne.

sas vraví...

no a mame zase na chvilu pokoj, je po volbach

Anonymný vraví...

No teeeedaaaa :o))

 

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 License.