22 decembra 2006

Vianočný vinš

Vianočný vinš chcem vám predniesť
- toto je len jeho predzvesť...



V I A N O Č N Ý V I N Š

Moji milí čitatelia, drahí pisatelia,
ctení povoľovači, blogopovaľovači,
diskutéri ku všetkému, i tí o ničom,
všetci, ktorí máte sklony byť mi rodičom,

všetci, ktorým som ja zasa trochu zdvihol mandle,
anjelíci, miláčkovia, no i duše padlé,
nemajte už na mňa, prosím, svoje srdce ťažké,
užite si tieto sviatky v pokoji a láske.


Poslať na vybrali.sme.sk Poslať na vybrali.sme.sk

4 x komentované:

w-abt vraví...

Maroško,

tak som tuho rozmýšľal
kam sa mám zaradiť
keďže som tvoj čitateľ
a možno i blogo-povaľovač
možno vieš aj prečo...
diskutér
ale nie ku všetkému
a možno aj o ničom
len nemám sklon
byť ti tým rodičom...

Mandle nemám padlé
ani srdce ťažké
tak to skúsim v láske
tak ako ty nám radíš
aj keď nie si radič...
veď tak pekne píšeš,
ako písal Radič...

Šťastné a veselé...
tam niekde na východeééé...

Maroško vraví...

wabt, to je predsa jasné! Ty si ten milý čitateľ a drahý pisateľ...

germa vraví...

maroško, šťastné a veselé

Silviah vraví...

Šťastné a veselé už boli, tak prajem šťastný Nový i celý rok. :-)

 

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 License.