14 februára 2007

Don Juan Slákovič


K nasledovnej paródii ma inšpiroval milý preklep v diskusii k jednému článku na blogu. Po odstúpení autorských práv som si dovolil preto tento rýmovaný vynález venovať jeho autorke. Dúfam, že ani ju tak ako ani ostatných čitateľov smiech po jeho prečítaní neprejde.

P.S.
Akákoľvek podobnosť s dnešným dňom ružového Valentína je čisto náhodná!



DON JUAN LÁSKOVIČ


Ó, moja krásna, vzácna mladá pani,
chcel by som splniť každé z vašich prianí.
Vzplanuli v mojom srdci prudké vatry,
už ani neviem, čo sa smie a patrí.

Ja sladké túžby po kráse Vám spievam,
z plného hrdla, až je všade prievan.
Pokým sa ráno ešte nerozbrieždi,
znesiem Vám z nebies k nohám všetky hviezdy.

Ako slák patrí k štyrom strunám huslí,
ako sa skrýva krásna perla v mušli,
tak moje srdce po Vás tajne túži.
(Aj každý orgán, ktorý majú muži.)

Ó, pani moja! Len keby ste chceli,
ja by som tiež bol trochu viacej smelý.
Súc dávno zrelý, ale súci sváko
na husliach Vám chcem vŕzgať svojím slákom...

Dajte mi nádej, alebo aj ruku,
bodli ma šípy z Amorovho luku.
Neviem žiť bez Vás – chcem byť bližšie ku vám!
S hlbokou úctou – Slákovič. Don Juan.



venujem elisabeth

Poslať na vybrali.sme.sk Poslať na vybrali.sme.sk

3 x komentované:

ostrovanka vraví...

marosko, ta basen je mila :) rovnako ako preklep, nemozem pouzit, ze je skvela, lebo....mozu byt preklepy skvele?

baobab vraví...

no čože už riecť...bravo!

sas vraví...

marosko, neostava mi ine, len sa obdivne pripojit k baobabu alebo k babobabovi? ..
Bezva parodia, si taky Don Parodon(t)
:)))

 

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 License.