01 januára 2009

Rekapitulácia, alebo Len aby sa nezabudlo! II

Je to zároveň aj malá odpoveď Blueske.

Ďakujem týmto baobabovi, Blueske a Ivanovi Riasovi za inšpiráciu a prajem im, ale i ďalším nemenovaným v novom roku ešte veľa podobných inšpiratívnych podnetov!

Maroško: Vysvedčenie

Za tým, čo len hrou slov zdá sa,
býva skrytá ťažká práca.
Rým je len o komforte -
čerešničkou na torte.

1.2.2007
Maroško: Vysvedčenie


Blueska: Polnočná pošta

Zapálim sviečku a prichystám jedlo.
Tak čakať budem pri dverách.
Pár kvietkov z višňovej halúzky zvädlo -
tanier je prázdny stále - ach!

23.7.2007
Blueska: Polnočná pošta


Ivan Rias: Asi zmením blogovisko - pre bulvár písať nemienim!>
Vlad a Vlado
Naša vláda
má vždy Vlada!

21.11.2008
Ivan Rias: Asi zmením blogovisko - pre bulvár písať nemienim!



Súvisiace články:
Rekapitulácia, alebo Len aby sa nezabudlo!

Poslať na vybrali.sme.sk Poslať na vybrali.sme.sk

6 x komentované:

w-abt vraví...

Občas je dobré obzrieť sa... Ja som si všimol tu na tvojej stránke (vľavo dolu):
#
Katarína Maliková
Posledné rande jesene
pred 1 mesiacom

To je dosť málo randenia, nemala by Katka pridať? :)

baobab vraví...

maroško, konečne si sa rozhýbal:)
Prajem Ti do nového roku všetko naj a hlavne, aby Ti p e r o nevyschlo!

Maroško vraví...

wabt:
Keď je to raz posledné rande, tak je to posledné rande! :-)
Ale pridať by Katka samozrejme mohla. I keď,ako sa vraví, dobrého veľa nebýva...

baobab:
Ďakujem za vinš, tiež by som bol najradšej, keby ti stopercentne vyšiel... :-)

Anonymný vraví...

Maroško, príjemná rekapitulácia. 1*:)

Prajem Ti prekrásny nový rok!

Maroško vraví...

Rosa:
Ďakujem. Toto je moja prvá 1* v tomto roku!

Blueska vraví...

A ja že čo sa mi štikúta už pár dní a tu je príčina :o)
Ďakujem Maroško, ako keby som bola vedela, dnes som sa trochu pohrávala s jedným malým článkom o zime, keďže už konečne prišla.
Ešte viac inšpirácie do nového roku a hlavne veľa lásky a zdravia. To ostatné už zariadi Samo :o)

 

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 License.