27 januára 2008

Pripovidka II


Je nedeľa, čas na rozprávky. Alebo v mojom rodnom jazyku - na pripovidky. Dnes vám ponúkam ich druhú časť. Tak pekne si posadajte,... ale - však vy už viete, čo ďalej. Šup-šup! Zvučka už začína...

«jingle»

Pripovidka, pripovidka,
vysrala śe do korytka.
Kto chce pripovidku sluchac,
muśi korytko vyčuchac.





PRIPOVIDKA II



1.

Umar, umar, ňebośčičok,
dali mu ric do deśčičok.


2.

A ja taka šalaputa -
jedna noha bosa - druha obuta.


3.

Žil dzedo z babu.
Mali chyžku z ľadu.
Dzedo perdzel, baba bzela,
chyžka śe im rozlecela.


4.

Syty śi, brušku?
Ja tvoju dušku!
Iśče byš źid?
Aľe už nit!


Maroško II

Poslať na vybrali.sme.sk Poslať na vybrali.sme.sk

7 x komentované:

germa vraví...

:), ta jak by moju babu čula

Blueska vraví...

:o))
Ta to paradzina!
Tú trojku poznám ešte z detstva.
Ale toto sú také klenotyyyyyy

M.Č. vraví...

to sú krásne pripoviedky.. také írečité a od srdca :)))
a tá prvá.. žeby som si začala pomaly zvykať :)))
úplne bezva sú... :)

Maroško vraví...

Dzifčata mojo!
Bars šumne vam dzekujem. Aňim bi śe ňebul nadal, že śe vam toti mojo pripovidky budu tak ľubic.
Kec je taka vec f tej veci, ta iśče dakus podumam a pospominam na dajake daľše pripovidky.

baobab vraví...

A veru i mne še ľubia:-))

femma vraví...

tá prvá je nádherná!!!

sas vraví...

Marosko, ja nemam nic proti prupovidkam, len mi tak napadlo, ze zacinas konkurovat pavlovi dobsinskemu? :)) a ze mi budu chybat tvoje brilantne kriticke postrehy z nasho Kocurkova. Ibaze by si aj jedno aj druhe :))
Tak vela inspiracie :)) cafko

 

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 License.