26 júna 2008

Associated stress I



Niekedy to už pri čítaní dennej tlače nemôžem vydržať. Najradšej by som pri čítaní niektorých správ dal po papuli aktérovi, inokedy autorovi článku. Ale väčšinou to nie je možné, alebo bezpečné, takže som sa v rámci zachovania akého-takého duševného zdravia a kompaktnosti displeja môjho počítača rozhodol radšej vytvoriť na svojom blogu novú rubriku. Takže vždy, keď na mňa prídu bitkárske chúťky, radšej sa vyventilujem na blogu, ako na niečom ksichte.

Týmto článkom začínam teda novú rubriku Tlačové asociácie, alebo aby som bol v kurze - moderný a internacionálny - Associated stress.

Natlačte sa, prosím!



TLAČOVÉ ASOCIÁCIE I


STATNÝ ŠTÁTNY ÚRADNÍK

Len ten statný
bude štátny.


ÚRADNICK

Úradníkom
som rád s nickom.


ÚRADNÝ HIPISÁK

Hip, hip, hurá!
Mám svoj úrad.


NOVITZ KRAVITZ

Novic vraví: "Celibát -
mám sa cirkvi celý dať."

Kravitz vraví: "Celibát -
mám jej ho tam celý dať!"


Súvisiace články:
Počiatek ustál jachtu aj opozíciu
Lenny Kravitz žúroval v Bratislave so sexi babami

Poslať na vybrali.sme.sk Poslať na vybrali.sme.sk

10 x komentované:

w-abt vraví...

úradnick, to je celkom milý viacvýznamový novotvar, páči sa mi (dávam si pozor na písmenká :) no a tiež Kravitz nemá chybu :)(aby bolo jasné - v tvojom podaní...)

Silviah vraví...

Konečne opäť pár sviežich epigramov. Chýbali tu.
:-)
Tie práva máš odstúpené...

Blueska vraví...

Paráda! Teším na ďalšie.
Podpísaná: statná úradníčka :o))

Maroško vraví...

wabt:
Aj ja som rád, že to nemá chybu... :-)

silviah:
Ďakujem. Aj za pochvalu, aj za odstúpenie.

blueska:
Ak si statná, môžeš sa tešiť. Aj si štátna, môžeš si vybrať.

Maroško vraví...

blueska:
Aj si štátna, ale malo byť "Ak si štátna". Sorry, preklep tesne vedľa.

sas vraví...

velmi dobry napad :) taka prva pomoc pri roznych kauzach,len pozor na pocitac :)
inak, lenny krawitz ma vobec netrapi,
ale nas uradnick a najnovsia "serialova hviezda" pije krf

Maroško vraví...

sasanka:
Ak ti pije krv, je asi príprava na hlavnú rolu v pokračovaní Bátoryčky...:-)

baobab vraví...

Dlho si nepísal, ale oplatilo sa počkať...

germa vraví...

skvelé a čo si bol tak dlho ticho?

Maroško vraví...

baobab:
Som rád, že si sa dočkal. Aj za seba.

germa:
Ďakujem. A nebol som ticho. Vykrikoval som samé nepublikovateľné veci. Preto som ich radšej ani nezapisoval...

 

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 License.